HOME   |   CONTACT   |   PORTFOLIO   |   20-09-2018  
 

Inkoopverbetering

  • Hoe tevreden ben ik nu over mijn leverancier(s)? 
  • Helpt / adviseert / draagt hij* bij een beter resultaat (gasttevredenheid / prijstechnisch)?
  • Hoe is de relatie met mijn leverancier(s) en hoe betrokken is hij* met mijn organisatie? 
  • Word ik voldoende op de hoogte gebracht van wijzigingen in assortiment / tariefstelling?
Een relatie met je leverancier is een kwestie van “vertrouwen”. 
Dat moet wederzijds worden gevoed. Haal hier uw succes uit want hierdoor ontstaat een win – win situatie. Hij* kan natuurlijk ook zij zijn!

“Uw succes is onze zorg!”

 
 
   
  for-ward, management in gastvrijheid
Stellingmolenlaan 14
7241 VZ Lochem

T +31  (0)573 25 48 83
F +31  (0)573 25 46 12
M +31 (0)653 20 60 47
E info@for-ward.nl
 
by Sitework